Standup istället för bio

Igår var jag på Standup iställe för bio med jenny och joakim. Skitkul var det, kul att se massa nya talanger även om vissa var bättre än andra. Några mer etablerade komiker var även där. Kostade bara 100 kr vilket var det bästa så jag funderar på att gå nästa måndag oxå. De kör varje måndag på Boulevardteatern. Någon som vill hänka?

Idag är jag ledig i bemärkelsen inget jobb men ska till skolan och göra några laborationer, vore skönt att bli klar med de idag. Börjar 16 men kanske åker tidigare. Får se, har ingen vidare lust egentligen. Har tvättid oxå till 15... Är en sån där segdag idag...vill bara dra täcklet över mig och vakna på lördag typ...fast ja ska ju jobba då...vill inte men behöver pengarna.

Imorrn ska vi till Hermans och fira Lollo. Alltid något att se fram emot!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Mmm, mat!

2008-10-28 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback