Ny dator

Jaja, jag är en dålig bloggare men det finns de som är sämre! Till exempel anne som inte bloggat sen 2 aug. det är inte så updaterat. Whats new..? Jag är/har varit förkyld. Börjar bli bättre. I veckan har jag mest jobbat...eller jag var ju ledig tre dar varav en ägnades åt att i förkylt tillstånd rensa garderoben och byta sommarkläder och väskor mot mera höstiga varianter. Sen har jag varit med anna och plutten. Det var mysigt. Vi bakade muffins och bröd ocgh gjorde laxsoppa. Jag stod för matlagandet och jag tillagade soppan på ett totalt felaktigt sätt. Den smakade dock som den skulle även om färgen var mer grön än saffransgul. Men jag hatar att misslyckas med mat. Blev ganska besviken på mig själv som trodde jag kunde receptet utantill i huvudet (vilket jag kunde när jag skrev ner det på väggen inne på Platens för 1½ år sen). Men det kunde jag inte insåg jag sedan...men men, den gick att äta.

I fredags jobbade jag, sen på kvällen var Nathalie här. Vi gjorde dipp med grönsaker och satt och snackade skit om jobbet och pratade om yxmannen. Det var lite läskigt...men en supertrevlig kväll! I helgen har jag bara jobbat och varit hos mamma o pappa och ätit middag. Idag fick jag gå hem 2 timmar tidigare eftersom Olle fått för sig att jag är utarbetad.

Jag har köpt en ny dator! Det är helt underbart att ha en dator som inte hänger sig bara för att man råkar ha msn och photoshop igång samtidigt. På tisdag börjar fotokursen. ska bli spännande att se vad man ska läsa med för filurer.

Jag går även och väntar på ett svar. Tänker inte säga från vad förrän jag fått svaret men jag kan säga att det inte handlar om ett sjukdomsprovsvar...

Jag längtar tills på onsdag. Då är jag nämligen ledig.

Jag har fått en ny telefon av Natta! så snäll! en rosa som jag ska hålla långt borta från alla sorters vätskor...

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Vilken tur att du inte väntar på sjukdomsprovsvar..du vet väl vad det är för dag idag. KLAMYDIAMÅNDAG! Det stod det i metro. Idag har sthlms ungdomsmottagningar öppet för alla som vill ta klammentestet. KUL. Man vet vad ALLA har för ärende på mottagningarna idag liksom. Träffa på ett ligg från sommarn å typ, jaha, you bastard!

Jag vill nästan åka dit bara för att det vore askul att se alla!!! Haha...men du väntar ju på annat.

2008-09-15 @ 18:25:36
Postat av: Lina

Jag minns händelsen kring "receptet på Platens vägg" som om det vore igår! haha... very najs..



Blev sjukligt nyfiken på ditt svar också! vad är det? vad händer? är du nervös? lite frågor som kommer ut när man flummar hela dagarna... nu har jag precis kommit hem från skolarbetet, och satt hos en kompis de sista timmarna o lekte med en mops! vilken vilding! sönderbiten överallt!! haah.. valpar.. :D (vill ha)



kram kram

Postat av: Anna

Minns ni verkligen det? Jag tror er inte riktigt. Ni borde inte minnas så mycket alls från den kvällen.



Men oj vad roligt det var!!! Hahaha. Jag hoppas att vi tre kan göra om det nångång i framtiden.



Tjipp!

2008-09-16 @ 23:02:54
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback