Nån slags uppdatering...

...vet inte hur jag ska lyckas sammanfatta mer än en månads ickebloggande, men jag ska försöka så här kommer mars/aprilhändelser i punktform typ...

  • Natta har lämnat oss. Med oss menar jag vi stackars satar som fortfarande stretar på Konsum. Hon är mycket saknad. Efter sig lämnade hon en papperspåse med julmotiv innehållande 2 knivar, ett lypsyl, 2 pennor, en tampong, en strumpa och en "fråga mig om ekologi-skylt". Den tar jag fram och tittar i när saknaden blir för stor.
  • Jag har varit på besök i Råcksta hos Sandra o Svea. Jag blev spontanbarnvakt då Sandra tvingades rusa iväg till ett bortglömt möte.
  • Har flyttat Anna med familj till ett jättefint hus.
  • Har varit på Miss Li med David och Fredde
  • Har varit på Vera Vinter/Charlie Persson/Lena Malmborg med David, Niklas och Davids utländska nattgäster,
  • Det bästa av allt, JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET!!

Heeelt sjukt galet! Borde väl egentligen inte säga nåt innan jag skrivit på kontraktet, men...hursom är det en 2a i Handen. Gräsligt inredd just nu men det ska vi nog råda bot på! Balkong har den som jag alltid drömt om! Och som om inte det vore nog ska jag få ta över en bänkdiskmaskin som killen som bor där nu har! Får den 1 juli så blir väl inflyttning i mitten på juli nån gång. Känns såå skönt!

På tisdag drar jag till London med min bästa travelpartner Cathrine. Kommer bli grymt! Kommer hem på fredag kväll så det blir 4 dagar där. Sååå nice att komma bort lite.


Snyggingen har lärt sig gå. Även om han har samma gångstil som ett fyllo så går det sakta men säkert framåt! 1 år blir han snart också!

Var ute och käkade på Helens krog för några veckor sen med Piffy, David, Fling, Jimmy mfl. Sjukt god mat o enorma portioner. Är dock fortfarande lite butter över att jag inte tog nån marängswisch!




Piffys vegetariska rätt innehöll en frasigsallad.


Satt och störde mig på denna ihopskrivning, annars brukar ju särskrivning vara det som får det att krypa i skinnet på mig men hopskrivning har tydligen samma effekt.


Mats var rolig och undvek eventuell vitlöksandedräkt genom att knapra i sig en hel buske persilja.


Somliga åt den något tveksamma förrätten sniglar...vidrigt!


Så här såg min tallrik ut när jag hade ätit klart! Då kan ni fatta hur jävla mycket mat man fick.



Därefter blev det lite pubhäng innan vi begav oss hemåt för nattens skönhetssömn.

Jag har byggt ett sovrum. Med det menar jag möblerat om. Men jag vill gärna säga att jag har byggt ett för det låter mycket coolare. Men jag vill ändå inflika att jag gjorde allt SJÄLV!

Jag måste bara dela med mig av systers jobbupplevelse förra helgen på Skansen. En kund frågar hennes kollega om korvbröden innehåller mjölk, varpå kollegan svarar "Nää asså de är torra". HAHAHAHA!!! Typ det roligaste jag har hört nånsin!

Nu ska jag sova, jobbdag imorrn. Dubbelt betalt hela dan javisst! Jag borde väl avsluta med att jag ska försöka blogga innan jag åker till London men det vore ju bara ljug. Så ni får hålla tillgodo med denna aptitretande uppdatering så länge.
So long!
PS: den som vill får gärna komma och hänga på min balkong i sommar.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh! jag vill också åka till London!! Och GRATTIS till lägenheten!!!!!!!!!! Fan vad roligt =) Måste ju snacka om Mando diao.. I slutet på maj så ska de till Kalmar också på Springbreak som det heter.. Massa andra band som spelar också.. Måste höras! Imon börjar skolan.. suck.. o en hel äcklig rapport som ska in på tisdag!! Kanppt börjat =(

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback