Dumma frågor får dumma svar

Jag sitter och kollar lite grejor på blocket. HIttade bland annat ett vitrinskåp som jag tänkt köpa. Tyvärr i fel färg. Personen som säljer skåpet har även lagt upp en beskivning på vad man har ett vitrinskåp till. Följande information hittades: I ett vitrinskåp visar du upp och skyddar; glasen eller favoritsamlingen. Och jag som precis satt och undrade vafan jag skulle ha skåpet till...

Mitt humör har varit på topp nu sedan helgens upplevelser, men man kan ju inte låta bli att tappa tålamodet ibland på jobbet. Folk ställer ju så korkade frågor så man bara vill dö ibland. När man ber folk lägga ner mynten i myntmaskinen är standardfrågan man får "Ska jag bara lägga ner mynten här eller?". Eh näe det vore bra om du slog ett par handvolter först och helst ska du sjunga rysslands nationalsång samtidigt....Och en annan idiotfråga som folk ställer: Vad sa du att det blev, 47 och...? Jaa, 47 kr och 3 kameler kostar dina varor, du kan ställa kamelerna vid lagerdörren tack! Asså om vi fortfarande hade haft 10-öringar i detta land kunde en sån fråga vara fullt motiverad men det kan liksom inte bli nåt annat än 50 öre...Herregud! Och när man har annons på en vara och har bullat upp värsta berget och satt upp stora skyltar så måste folk ändå gå och fråga om det är den här varan som är på annons! Nej vi råkade bara ta hem jävligt mycket av den just den här veckan, den vara du söker ligger längst in i hörnet på disken och har en helt annan förpackning än den på bilden....

Jag äter Marianne som är 1 år gamla....*tantpoäng* de är rätt sega, kanske ska slänga de istället.

Kommentarer
Postat av: Piffy

Olga, Jeltzin, Babushka, Sergej, Piotor, Kremmel KGB!!!! Å samtidigt, klirrklirrklirrvoltvoltvolt!

Hur fantastiskt skulle inte din tillvaro på jobbet bli då!!! :)

2009-06-03 @ 17:38:04
Postat av: Piffy

Olga, Jeltzin, Babushka, Sergej, Piotor, Kremmel, KGB!!! klirr klirr klirr volt volt volt. Fatta vlka bra dagar i kassan!! Underbart!

2009-06-03 @ 17:41:39
Postat av: Alina

Diggar din blogg:)

Postat av: Maraboubajs

ska också köpa vitrinskåp:) fanns de nått på blocket?:DD

2009-06-03 @ 17:48:13
URL: http://maraboubajs.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du får ha en trevlig midsommar Linda!

Många varma kramar

2009-06-18 @ 12:06:14
URL: http://caerulea.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack! :) Själv tror jag mest att det är solen och värmen som är boven i dramat med min (jätte-)snabbt växande mage. Eller så kom magen in i en tillväxtfas förra veckan. Hur som helst, nu känns det som att magen lugnat ner sig - känns inte alls lika gigantisk (trots att den knappast krymper :D ). Huvudsaken är att bebisen mår bra och att jag fortfarande gör det jag med. :)

Många varma kramar till dig!

2009-07-07 @ 22:37:44
URL: http://caerulea.blogg.se/
Postat av: lina

Nu måste du ju uppdatera lite Linda ;)

2009-09-01 @ 15:22:46
URL: http://linaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback