Samuel 1 år

Ett år har nu passerat sedan Samuel bestämde sig för att se hur det såg ut på andra sidan av Annas mage. Ett beslut vi alla är väldigt glada över. I lördags vaer det kalas i nya huset för lillkillen som blivit så stor att han fick ha skjorta på sig.


Första mobilen som hade massa skojsiga läten!


Fika i trädgården med mumsig tårta!


Malin med sina småtöser!


Micke har ett deep talk med Samuel


Pappa är bäst...
...meeen gammelfarmor (eller vad fan det nu blir) är också helt ok!



I fredags var jag först i Farsta för att köpa present till plutten. Vi jagade även lite duvor på torget och taffsade lite på torghandlarnas potatis.

Sedan blev det lite spontant parkhäng i Rålis med David. Spontant för mig eftersom jag tydligen efter 1½ års kommunikationsstudier inte kan författa ett sms där informationen låter likadan hos mottagaren...

Hade Piffy som nattgäst fre-sön eftersom hennes rum ockuperats av släktingar. Det var mycket trevligt. Nu har jag bara 3 dagar kvar att jobba på min 7-dagarsperiod. Sen är jag ledig en hel dag! Det ni!

I måndags förresten, hände nåt väldigt roligt! Jag träffade min gamla barndomsbästis som jag inte sett på säkert 10 år! Och knappt pratat med på 15! Vi var oskiljaktiga på dagis och hittade på en väldans massa bus, bland annat tvättade vi våra overaller i diskhon eftersom vi åkt kana så de blivit helt leriga. Vi var även gravplundrarare och grävde upp en stackars groda som hela dagiset begravt dagen innan, bara för att se om den låg kvar. Men vi grävde tillbaks den sen igen! Det och en massa saker som nu är preskriberade hade vi för oss. Vi fick kontakt igen på nylleboken för ett tag sen, typ den enda nytta jag haft av den, och i måndags var hon här på middag. Det var så roligt! Och sjukt konstigt men verkligen jätteroligt! Vi pratade om alla knäppa saker vi hade för oss som barn och om alla gamla bekanta, en riktig gossipgirl- stund! Nu dröjer det dock tyvärr 3 månader innan vi kan ses igen eftersom hon bor i Israel.




Självklart kom hon inte undan gästboken!


Så här såg vi ut när det begav sig...var väl typ 1989 eller nåt...


Kommentarer
Postat av: .dE

Oh happy days!

2009-05-07 @ 13:54:48
Postat av: Sheila Deshpande

Gud va kul med bilderna!!! Kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev i gästboken...men kommer ihåg att jag ritade en snigel, kan det stämma?:) Rolig kväll var det i alla fall...:)

Krams She

2009-06-02 @ 00:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback