Imorrn drar vi

Imorrn, eller om exakt 11 timmar och 17 minuter går vårt plan! 09.40 landar vi i Kroatien så vi har hela härliga söndagen framför oss med sol o bad. Har nästan packat klart. Idag kom det in en gräshoppa i Hälänas rum. jag skrek. Av rädsla. Hon skrek. Av förtjusning. Vi är inte riktigt likadana jag och min syster. Ifall de kommer nåra äckliga djur i krottan får hon döda dom.

Snart börjar Ebba & Didrik. Det är mitt bästa barnpropgram. Eller ett av de. De andra är:

Bullerbyn
Björnes magasin (när de fortfarande va den riktiga björne)
Trasdockorna
Barnens detektivbyrå
Pippi
Ika i rutan (fast jag var lite rädd för henne)
Mimmi

jag kanske bloggar mer sen. anna du måste svara på winnerbäckfrågan. fast nu väntar ja nog me o beställa tills ja kommer till linköping.

Kommentarer
Postat av: Anna

gör d, så kan vi beställa ihop. ja e ju lite yr så man vet aldrig annars.
ha en bra resa! sup inte för lite. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback