[vullevällebjää]

Nu har ja suttit o hickat i typ en kvart. Det är ganska jobbigt. Var inne o [veekhslade] pengar till Krottan idag. Lyckades även köpa en höst/vinter-outfit bestående av en klänning, ett par tajts o ett halsband. Mycket vackert. Jag lyckades även inte köpa en byrå på Indiska som ja ville ha, mest för att ja inte pallade bära den hela vägen från stan. Men planerar att tvinga med mamma till farsta o kolla ifall den finns där så man kan ta den i bilen.

Sara ska va med i Postkodmiljonären. Det är helt sjukt roligt och hon är jättenervös och det är helt sjukt roligt. Hon kommer säkert komma upp i heta stolen. Igår när vi va hos latrin satt hon o bara öste ur sig massa konstiga fakta som hon pluggat in från Geni-korten. Jag kände mig mycket dum när ja inte kunde nånting som hon sa.

Blev väldigt arg på Helena igår för att hon vägrade försöka smuggla in mig på Parksommar. *Grrr* Sen kom hon hem full o sa Vullevällebjää (vet inte hur de stavas på franska) typ 50 gånger. Sen pratade och skrattade hon även i sömnen. Det var mycket kul. Jag blev väckt mitt i en dröm om plocksallad, satte mig upp i sängen, drog igång takfläkten o somnade om. 

Jag har träningsverk i ena armen efter att ha burit en matkorg på ica maxi. tung som fan va den.

Kommentarer
Postat av: Sean claude

Vullevoläbia, alternartivt [vous le valez la peine] dvs. Vollevallepia!!!
//syster yster

Postat av: Anna

Jävla apa som ska åka utomlands å ha dä gött! Får man plats som bagage?

2007-08-09 @ 21:52:18
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback