Bilder

Nu har pappa lärt mig hur man sätter in minneskortet i datorn så varsågoda! Här kommer lite bilder!
Först några från midsommar:

image18

Cathrine o Chris kirrar barbequen!

image19

Anne med gaffeln i högsta hugg!

image20

Cathrine är alltid väldigt vacker när hon äter.

image21

Chris har skaffat nya glasögon.

Det finns inga bilder på mig eftersom de andra tyckte att jag var för ful för att få vara med på några kort.
Men i tisdags var vi och åkte trampbåt på Djurgårn. Det var mycket trevligt. För att visa hur manliga de är fick Staffan och Chris börja trampa.

image22

De ville även visa prov på sin äventyslystnad och trampade in under en låg brygga.

image23

Vi fick lägga oss på golvet i båten. Chris fick inte plats så han hoppade upp på bryggan och sedan ner i båten igen.
Cathrine blev först väldigt rädd. Sedan när hon insåg att hon fortfarande levde blev hon väldigt glad.

image24

Sedan tyckte vi att det var lugnast att vi trampade ett tag.

image25

Det var roligt tyckte vi!

image26

I fredags kom Anna hit med Bubbel, hennes nya bil! Självklart var vi tvugna att ta en åktur, men först måste man kolla att allt står rätt till med motorn.

image27

Eftersom jag var lite rädd tog jag med mig Helena oxå, ifall att lixom...

image28

image29

Med skräckblandad förtjusning satte även jag mig i denna röda härlighet.

image30

Den brummade väldigt mycket och hade väldigt söta vindrutetorkare.

Nu har mamma o pappa kommit hem från Cypern. De var pepparkakor såklart. De hade varit så snälla och köpt två spritflaskor som jag bett de om...och en STOR chokladkaka. Det främjar inte min nyttiga vecka direkt. För övrigt har det gått åt helvete med den. När Anna var här åt vi två skålar popcorn och två Geishachokladkakor. Vi tittade på Sandor/slash/Ida och Little miss Sunshine. Igår var vi en sväng i Handen. Köpte ett par sandaler, en bikiniöverdel och två schalar. Jag behövde faktiskt två stycken för jag hade ingen vit innan...eller iaf ingen med guldränder i och den blekrosa gick bara inte att motstå!! Annars har jag bara jobbat. Har fått ont i knäna som en gammal kärring. Imorrn ska ja jobba i Vendelsö o de ska bli skönt. Sen blir det Svartlösa i 4 dar sen e de SEMESTER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback