Här ska de va en rubrik

Idag har jag varit på en stadstur med syster igen. Var väldigt duktig. Köpte nästan inget, bara:
6 st servettringar på Indiska i den bestickserien ja har (de va på rea)
En slags blomkrukeställning (pensionärsvarning, jag vet!)
2 par trosor
En macka med curryägg o avokado o en gigantisk kopp chaite (äta måste man ju)
3 chokladtryfflar i Gamla stan (gick bara inte att motstå)
En jätteful stor plastkasse som ja ska ha mina tvättmedelsburkar i (är man ordningssam så e man och den kostade bara 5 kr)

Var en sväng på Konsum först för ja missa bussen så då gick ja dit för att köpa ett äpple o en banan. Jag blir alltid så hungrig snabbt när ja är i stan i då brukar Helena bli så irriterad på mig. Det var en lyckad visit för jag fick ett par rosa fina pompoms av Olle och en chokladkaka av Anders som egentligen var Jennys. Ibland är de snälla.
Imorrn ska ja hälsa på Anne. Vi ska göra Nynäs osäkert. Ska bli trevligt. På söndag ska ja, mamma o pappa gå på Skansen o se på Helena. Hon jobbar där...på apberget kan man se henne skutta runt lördagar mellan 12-16. Ibland kan man även se henne i Våfflan. Mest där kanske.

Den här sommaren går på tok för fort. Fast förhoppningsvis kommer jag o Helena iväg på en resa till Barcelona i slutet. Skulle va väldigt najs. Måste dock slita i 2 veckor till så man får ihop lite cash.
Måste ta mig ut till stallet nån dag oxå. Helena sa idag att hon är rädd för hästar, hon tycker de är livsfarliga när de "ruggar på nacken". Jag skulle nog också bli rädd om jag såg en häst som ruggade på nacken. Det låter lite läskigt.

Jag vill åka till Ullared o köra en jättestor kundvagn.

Kommentarer
Postat av: Anna

ullared till hösten är givet. Vi tar en heldag så där dagarna innan löning så det inte är massa jävla skriga småbarn och sura medtvingade gubbar i affären.
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback