Jobbjobbjobbjobbjobbjobb

Hej....blipp...blipp...blipp...knappknappknapp....blipp....var de bra så?......tack....kvitto?.......Hej....blippblippblipp.......

Well, thats my life...är inne på dag 5 av ett 6 dagars långt pass. Igår var det två svettlökar som handlade av mig...en verkade lite retard o frågade om han kunde dela upp en cola och en grädde på två köp...hela ansiktet var täckt av svett, det var äckligt. Den andra svettlöken köpte 2 paket kondomer...stackars den som får va med o dela på de...eller dem? Det där är jag mkt dålig på...Anna är jättebra på det...(båda min Annor, kan jag tillägga så att Anne inte blir förvirrad). De skjuter dem....De delar på dem? Jaja, kommer aldrig lära mig. När vi skulle stänga igår var de en seg gubbe som höll på o handla till 21.15...han gick på kryckor o snackade som fan, sen fick vi hjälpa honom ut till bilen med kassarna. Något irriterande.

Idag har jag fått kläder av lillasyster! Ett par blå Cheap Monday-jeans o en snygg tröja från Carlings! älskar när man bara får kläder sådär...det händer inte särskilt ofta iofs...försökte oxå tigga till mig en snygg T-shirt men det gick halvbra, still workin´on it! Erbjöd mig att efterskänka de 60 kr hon är skyldig mig för ölen. Vet inte om de gick hem. Nu ska vi äta grekisk sallad utan fetaost...det visade sig att den luktar pärk. Jaja, vad är en bal på slottet? Sen blir de till att åka till jobbet igen. Längtar!

Dåligt med bilder fortfarande. Har en del från midsommar men de ligger fortfarande i kameran. Det roligaste på midsommar var när Chris härmade hur vi svenskar pratar. Om jag fattar hur man gör kan ja lägga upp en film från det senare!

Nu måste jag tydligen börja göra mig iordning för jobb...tur att man hat bilen, då går det iaf dubbelt så fort att åka till jobbet. Igår tvingade min chef mig att backa in på parkeringen...det var elakt av honom men det gick väldigt bra...annars är ju parkering min stora svaghet bär det gäller bilkörning...Jag mår lite illa...åt lite för mkt caffelatte-glass efter lunchen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra! De delar på dem! Utomordentligt! Du har fattat galoppen.
Hej hopp! Ha det fint på jobbet och på fritiden. Och däremellan.
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback