Stockholm Live

Igår var jag, Staffan, Anna o Stefan på inspelning av Stockholm Live. Det var så sjukt roligt att jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig! Efter 2 timmar hade man kramp i kinderna. Vi satt på 5e raden så ni får hålla utkik på onsdagar kl 21 ifall jag har blivit TV-stjärna! Ett bonusskratt fick vi dessutom när Måns Möller halkade i trappan o höll på att ramla in i Staffan! Mycket kul!
Vi skulle ätit middag på Kungshallen men eftersom vi lyckades bli lite sena så fick de bli kebabhuset vid Medis...helt ok men ja hade ju sett fram emot den supergoda kycklingen på Kundhallen...men de får bli nästa gång!
Nu sitter ja hemma hos mammsen o följer med spänning hennes omarrangering av blommor...Det viktiga då är att man kommer med kommentarer som Oh, vad fint de blev, eller Njaa...de förra var bättre! Sen ska vi iväg på shoppingrunda till Farsta. Lagerhaus o Granit är ett måste att besöka eftersom de inte finns i min nya hemstad Linköping. Det gäller att passa på!
Nu ska ja nog inte skriva mer eftersom Annapanna sa att det är tråkigt att läsa för långa inlägg...
So, bye bye äppelskrutt!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Korrektion: FEL! Det är inte alls trist att läsa långa inlägg, så länge skribenten ifråga har förmågan att skriva bra, vilket iaf jag har..moaha!

2007-03-01 @ 16:17:31
Postat av: Anna

Nja, jag står fast vid att för långa inlägg blir jobbiga att läsa... Men det där var alldeles perfekt lagom! Du missade inget på föreläsningen idag. Det var lite bla och lite blaha, och lite blajblaj. Ha en trävlig helg!

Postat av: Anna

Jag står fast vid att för långa inlägg blir tråkiga att läsa. Men det här var ju precis lagom perfekt längd.

Du missade inget på föreläsningen i torsdags... Bla, laha och blajblaj...

Ses på måndag. På lördag är det melodifestivalfinal!

2007-03-04 @ 13:32:06
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback