Svar till Anne

Nää vi sov inte alla tre i soffan. Jag gick hem o tjura tror jag....=)

Nu är klockan snart 23.00 o ja har suttit vid denna jävla datamaskin sen 18.30 ungefär...fått ihop 4½ sida om berättelser= mycket nöjd. ska fortsätta imorn, kommer nog bli mer än 7 sidor! halleluja moment! sen när de e klart får ja väl fortsätta fixa o trixa med uppsatsen tills den e klar.

Känner mig litegranna som Henrik i Heja Björn för tillfället..."Tänk om den kan läsa mina tankar. Tänk om den känner att jag sitter här och tänker teknikfientliga tankar...lilla-fina-datamaskin-nanananana..."

Bäst ja går o lägger mig. Annars hänger sig väl datorn eller exploderar eller blir infekterad av nåt virus...eller nåt annat som kan drabba en dator...testikelcancer kanske...mm...gonatt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Förresten träffade jag Axel i klassen idag, och han var inte klar för fem öre. Så nog ska vi vara stolta!

Postat av: Häläna

Haha! Skön ?alliteration? till Heja Björn där! aooo!
Ja har fått tillbaka rösten idag! wee wee!
Och ja har ett jätte stort blåmärke på armen!

2007-05-30 @ 19:32:15
URL: http://helly.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback