Fika hos Jenny

I helgen var det jobb för hela slanten. Det var ganska okej för det kom inga grönsaker alls så jag slapp allt lyftande. Fick lägga ut det som fanns. Annars var det mest o baka bröd o grädda bullar. Vendelsöborna kommer nog svälla upp som ballonger om de ska fortsätta i den här takten. Olle var lika rolig som vanligt. Idag ska ja ringa Chrille så ja får lite cash.

Igår var vi hos Jenny o fikade. Mycket gott bjöds det på: Bullar, kakor, kex och ost o vindruvor. Drack te och trocadero. Det var smaskens! image111
Jenny och Anne i sina bästa poser

image113
Lollo var till en början väldigt motsträvig mot att vara med på bild men gav till slut med sig

Igår satt mamma o lekte fysiker. Hon skulle göra ett spel till sina elever så de lär sig pluttifikationstabellen ordentligt. Svarar man rät lyser lampan. Svarar man fel får man 1000 volt i kroppen.

image114
Gullemamma

image115
Tur att mamma kan räkna.image116
Den här klockan vill jag ha. Om nån känner för att köpa den till mig så finns den på cocoo.se. Kostar endast 195 kr! Gimme! Det finns väldigt mycket fina saker där. Ikväll ska jag laga chili von arne. Det är gott. Men först måste jag till maxi och handla lite ingredients. Det är svårt att gå på maxi utan att handla sånt man inte ska ha. Som te, ljus och annat (godis). Imorrn ska jag klippa mig. Det ska bli skönt att få bort lite kluvna toppar. Har börjat få såna hemska tovbollar i underhåret som knappt går att lösa upp. Och min underbara hårinpackning från Sebastian är snart slut. Då får jag nöja mig med budgetvarianten från Schwarzkopf tills jag har råd att köpa ny. Den kostar typ 275 kr.

I helgen missade jag två maskerader. En hos Annas syster och en på universitetet som Helena kläckte ur sig dagen innan att jag ju kunde få följa med på...Det var ju kul med tanke på att jag redan tackat jag till att jobba. Aja, sånt e livet. Syster var iaf skitsnygg som 20-tals pimpinette!

image117

Kommentarer
Postat av: Lollo

Klart man inte vill vara med på bild när urvalet baseras på hur du ser ut på bilden (nu när du är med alltså) å inte jag! :P Äh, jag tycker bara att jag får ett sorts stelt fånflin så fort en kamera riktas mot mig (jätteovanligt har jag hört), eeh å så är det!

2007-11-07 @ 22:40:14
Postat av: anne

jag är jättelycklig för att du bara tog en bild... där jenny såklart blev bra på men där jag ser ut som en knarkad apa på banantripp (och säg inte att jag ser ut sådär för om jag gör det vill jag inte veta om det! =D)puss på´re! nu ska jag återgå till att kruxa med en jättetrååkig artikel som absolut inte kommer skapa världsfred. slurk!!

2007-11-08 @ 12:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback