Jävla borrande

Ett extremt irriterande ljud förstör den lilla studiero jag faktiskt lyckades uppnå på förmiddagen. Vet inte vad de håller på med i huset men det låter förjävligt! Har skrivit inledningen och syfte+frågeställningar på till uppsatsen. Inte mycket men något. Men nu är det alltså förstört. Om 20 minuter börjar världscuphoppningen på TV. Det ska jag titta på och dricka te. Chaite tror jag bestämt. Fick hem ett asgott julte som jag beställt från yvesrocher. Idag har det snöat ännu mer, men inte tillräckligt för att det ska ligga kvar på marken. Känner inte alls för att gå utanför dörren idag, det ser ruggigt ut. Men eftersom det inte finns en underjordisk gång som leder till kusin måste jag gå ut för att ta mig till henne ikväll. Men hon har lovat att jag ska få te, pepparkakor och skorpor så det ska nog gå bra.

Har beställt typ 10 böcker om reklam och visuell retorik från bibblan. Måste väl ta mig till skolan i veckan och hämta dem.

Fyfan det här oljudet tar knäcken på mig...det upphör ju fan aldrig. Får väl gå o handla eller nåt så det blir tyst.

Kommentarer
Postat av: Helena

Du tror bestämt att du fått ensamrätt på färgen rött..men nej syster så är inte fallet! Den är min min min..med! Och jag murrar min blogg i rött så mycket jag vill..sådetså..Puss...snart sitter jag i din soffa och äter raggmunk!

Postat av: Lina

Hej! Tycke rsynd om dig! Jobbigt med oljud.. Tänkte höra om det är ok att kanske både joel o jon hänger på?

Lycka till med uppsatsen! själv ska jag räkna lite företagsekonomi nu.. blää o bajs!

2007-11-13 @ 18:29:39
URL: http://www.linaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback