Partäääj

I lördags var det fest vill jag lova! Det började med att Lina kom hit vid 18 och åt middag. Kycklinggryta med saffran, kanel och kardemumma och rött vin till. Vinet var jättegott, grytan helt okej. Sedan begav vi oss mot stan för att möta upp kusin och hennes läkarteam innan vi gick till Anna. Där dracks det allt möjligt. Vin, drinkar, öl, och shottar. Vi spelade diverse spel som Vattenfallet, Våghals och Twister. Vi hade väldigt roligt. Sedan tog vi en taxi till Flamman. Där fick vi stå sjukt länge i kö och det var svinkallt ute. Tur att alkoholen gjorde sitt så jag inte kände av kylan så mycket. när vi äntligen kom in drack vi varsin drink och dansade. Tror inte jag behöver säga så mycket mer, bilderna säger allt!!

image126
Frida och Anna får syn på en Alien

image127

image128
Okej, jag visar halva arslet men det bjuder jag på

image129
Evelin, Kristin och Charlotta är djupt inne i sitt samtal

image132
Anna byter byxor efter avslutad twistermatch

image135
Efter att ha gått hela vägen från stan till Anna var mina ben förfrusna så jag fick låna Annas snygga gympabrallor! Blev väldigt snyggt tillsammans med min klänning!

image137


image138
Anna gör sin studentkortsmin

image139

image140

image141
Evelin gör sin bästa fotomin

image143
Vattenfallet inklusive två skumtomtar...alla fick smaka....det smakade urk!

image144
Vi var bara tvugna att smaka Filipetti...smakade lite glöggaktigt!

image145
Den här tunikan är lite falsk mardknadsföring, jag vet!

image146
Anna visar sin fingerfärdighet

image147
Blood

image148

image150
Sorgligt nog vann Lina över mig 3 ggr...inte bra för mitt rykte...alkoholens fel!

image151

image152

image133
Kusinerna i kön till Flamman


Som sagt, det var en mycket kul kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, vilka roliga bilder! Hahaha... du borde bli proffs (på att ta kort alltså). Vi ses! Puss och kram!

Postat av: frida

åh vad roligt! jag hoppas det är okej om jag snor några bilder och visar upp på min blogg...

2007-11-30 @ 20:35:59
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Eveline

Schyssta bilder, det var en kul kväll! :) Och om du kan lägga till ett e i slutet på mitt namn nästa gång så kommer jag ha ännu roligare ;)

2007-11-30 @ 21:13:30
Postat av: .dE

Inget illa menat gumman, men jag har nog inte hört talas om en enda gång då du faktiskt vunnit på twister? :O

pk.dE

2007-12-10 @ 23:11:54
URL: http://davide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback