No Jönköping

Anne vet redan om detta men till er andra vill jag bara säga att jag har ätit en clementin. Den var god. Precis som en clementin ska vara, lättskalad, saftig och lagom syrlig.

Just nu skulle jag egentligen vara ganska full i Jönköping. Skulle hälsa på Cathrine latrin men insåg att det skulle bli väldigt stressigt att hinna göra en bra tenta till nästa fredag om hela helgen försvann så vi har skjutit upp det två veckor. Nästa helg skulle egentligen Elli komma hit men hon fick förhinder så det får vi oxå skjuta upp. Har planerat in utgång med Kusin och hoppas Anna o Lina kan följa med oxå (?).

Igår var jag på pilates så idag har jag lite träningsverk i rumpan. Jag hoppas att ingen missade Mia och Klara i onsdags för det var det roligaste avsnittet hittils! Höll på att dö av garv när hon imiterade en rumpnisse på efterfesten.

Äckligaste reklamen är för tillfället den med de sjungande tårna. *ryser*

Imorrn måste jag tvätta håret. Ska nog göra en inpackning oxå. Sen ska jag läsa en bok om bildanalys, vilket min tenta kommer handla om. Tror jag har hittat en riktigt bra bok. På söndag ska jag börja skriva. 10 sidor ska presteras till fredag. Men det blir nog inga problem.

Idag har jag köpt ett par röda skor och en lila t-shirtklänning. Jag ska nog inte ha de på mig samtidigt. Nu har hösten verkligen kommit, höll på att frysa ihjäl när jag gick till bussen, frös så mycket att jag hoppade på sightseeingbussen till Tornby. Jag lyckas alltid sätta mig precis under högtalaren så man bli alldeles döv när de skriker ut hållsplatserna.


Jag saknar min lilla syster. Följande lines är till dig:
- Är det mycket brudar där på Baldakino?
- Schupp, massor...
- Är det någon av de som brukar ha gummistövlar och melittapåse på huvvet..?

Hahaha! När du kommer ska vi kolla vintage...eller secondhand som det heter på ren svenska.


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag saknar dig också! Det är ingen som fattar roliga saker som "va sa du, vill du ha lite annat ljus åå ljud?"..

vintage är ordet! eller vintaschhhh som man kan säga för å kitcha! hihi

Postat av: Linda

Preciiis, eller som "din mamma hon luktar krusbär" haha!

2007-10-12 @ 22:47:38
URL: http://tulpangnissel.blogg.se
Postat av: Helena

ja..ja har tagit bilderna..å fixat lite med dem:)

2007-10-14 @ 21:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback