Tantliga vanor

Usch bläääää...har suttit med en hemtenta sen i lördags som visserligen bara tog lite mer än 2 dagar att skriva klart *duktiga mig* men jag kan ändå i slappna av eftersom den jävla uppsatsen hänger som ett stort svart moln över mig. Det är så sjukt svårt att hitta ett bra material att skriva om...har mailat Bordil med lite nya ideér men hon har inte svarat på 2 dagar!! Stressen växer...måste lämna in synops på tisdag o då ska man ju typ veta exakt va man ska skriva om. Blä! Hur ska jag kunna koncentrera mig på det när det finns så mycket fina höstmotiv som bara väntar på att bli fotograferade? Har en hel drös med bilder på datorn som ja ska skicka in för framkallning.

I helgen blir det iaf party kanske både fredag o lördag (om ja pallar, som tant är man ju inte lika tålig som var var i ungdomens ljusa dar). Får väl supa bort mina bekymmer o ta itu med de på måndag igen. *yey*

Igår va jag ute på promenad med min bosniska compadre o hennes kids. Jättesöta e dom! Jag fick en glass. Fast jag ville egentligen inte ha men hon tjatade så mycket så jag vågade inte säga nej sen. Jag har ganska stark integritet. Hon bjöd även in mig på middag nästa vecka. Helena tror att hon försöker köpa min vänskap.

Om en halvtimme börjar Nanny. JAAAA, jag tycker fortfarande att det är hysteriskt kul trots att man sett alla avsnitt tusen gånger. Niles är min idol! Som tant är det väldigt viktigt att ha sina dagliga rutiner. Min dag ser vanligtvis ut på följande vis: Uppvakningsögonblicket sker någonstans mellan klockan 8 och 10. Frukost bestående av en tallrik fil med varierande innehåll, en kopp te, 2 mackor och en kiwi. Lunch intas klockan 13.02 när Christer i p3 börjar. Väldigt trevligt lunchsällskap. Halv 4 är det mellis framför tvn med Nanny! Det blir vanligtvis te o nåt som finns hemma typ nyponsoppa, grapefrukt o nåt brödliknande...iband något onyttigt. Middagen serveras åter framför tvn halv 7 när Americas funniest homevideos börjar.

God, I have no life!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter ju helt underbart! Själv har jag ju inte ens en minut ledig i veckan. Jo där ljög jag, på söndagsförmiddagarna brukar jag ju vara ledig.
Vi får höras och hitta på nåt sköj nån dag när vi kan och så. Det borde ju bli utgång snart. Kanske nästa helg då?

Kram!

Postat av: Lollo

Tant å tant, tycker det låter som att det bara är ungen som fattas :)

2007-10-18 @ 21:43:12
Postat av: Linda

Jaa...å kanske nån att tillverka ungen med eller?

2007-10-19 @ 12:36:03
URL: http://tulpangnissel.blogg.se
Postat av: D

Är det inte konstigt att Christer håller så mycket högre kvalitet än alla andra program på P3? Morgonpasset går det ju inte att lyssna på utan att grimasera.

2007-10-19 @ 22:21:34
Postat av: Lollo

Nää, man behöver väl bara pengar för att kunna skaffa barn nuförtiden :) Å numret till en bra "bank".

2007-10-19 @ 23:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback