125-årsfest

Igår var det partaj vill jag lova! Anna, Malin, Carro, Vicky och Frida firade sina kommande och redan fyllda 25årsdagar. Det var mycket trevligt. Ca 70-80 pers festade loss i en skolmatsal i Björkhagen.
En bild säger mer än tusen ord, vilket passar mig bra eftersom jag är lite bakis och inte orkar skriva så mycket.

image72
De glada 25åringarna: Malin, Frida, Anna, Vicky och Carro.

image74
Jag och Sandra

image75
David ställde upp på en idolbild

image76
Sandra i sin fina madickenklänning

image77
Anna

image78
Efter middagen var de dags att dansa av sig den goda efterrätten varpå Anna bytte ut sina klackskor mot mer fotriktiga gympadojjor.

image80
Anna rockar loss på dansgolvet tillsammans med mamma Lena.

image81
Även pappa Johannes tog sig en svängom.

image82
Så häääär många delicatobollar blev kvar! Enligt Anna måste man ha intensivt sex i 3 timmar för att förbränna en enda. Undrar vem som tog hem de här.

image84
Sandra styr upp Carros frisyr litegrann.

image85

En mycket lyckad kväll. Jag och Sandra diskuterade tantfaktorer. Vi ligger nog ganska lika. Hon använder en tantkärra när hon handlar, dock inte en rutig vilket medförde minuspoäng på tantskalan. Men pluspoäng för att hon använder sin mormors gamla kjolar och blusar.

Nu ska vi snart iväg på Kristinas 18årsuppvaktning. Känner mig inte helpepp men de blir nog trevligt. Kanske hinner en liten powernap innan. Imorrn måste jag börja läsa den satans avhandlingen.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Älskar Annas balettpose på bilden ovan! Om inte minnet sviker så var det Anna och Vicky som fick tampas med alla delicatobollarna dagen efter... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback