TV-kväll ensam

Idag har jag skrivit klart en fråga till på tentan. Ska göra den svåraste imorrn. De ska bli kul. Not.
Ikväll har varit en bra TV-kväll. Skulle ju egentligen festat med Anna o Lina, vilket förstås hade varit mycket roligare men är man sjuk o har en tenta hängande över sig så...
Iaf, måste ju bara ösa ut min glädje över att svt börjat sända en av mina favvobarndomsserier genom tiderna, Barnens Detektivbyrå. Den var ganska läskig på den tiden. Och så minns jag att jag blev fruktansvärt arg och upprörd när Vilma gick över på ligisternas sida och blev ihop med den farliga killen. Sen var det ju nystart på Svensson Svensson. Jaaa, jag är en sucker för svenska serier. Älskar allt från En fyra för tre, Pappas flicka, Playa del Sol o va det nu kan vara. Meen, den var ju såklart inte lika bra nu som då. Mest för att Max inte var liten längre. En sjuk grej är att jag har hans autograf. Pinsamt? Ja. Anledning: Anna used to work with him at TM. Sen var det Babben o CO. Sådär. Lite kul. Nu sitter jag och väntar på att Extra Extra ska börja på 3an. Så är det när man är ensam o sjuk.
Har även gjort müsli idag. Den hade tagit slut. Sen har jag sopsorterat för det luktade urkburk i köket. Det kom troligtvis från några gamla mjölkpaket under diskbänken. Så jag kastade ut de och sprayade ungefär 37 gånger med rumsspray. Så nu luktar det helt naturligt ros när man öppnar luckorna.

Idag har jag snytt mig ungefär ettusentretton gånger. Efter varje gång har jag smörjt nosen med Burt´s Bees Hand Salve. Den är jättebra för den innehåller lavendel, rosmarin och eucalyptus som går rakt upp!
Inatt var det nån idiot som ringde på min dörr. Vaknade av att dte lät som att nån försökte ta sig in genom fönstrena och dörren samtidigt. Blev skiträdd och sprang fram till dörren o kollade i kikhålet men självklart var det ingen där. Sen drömde jag att Booba kom och gav mig en nyckel så att jag skulle kunna gömma mig i en annan lägenhet. För vad vet jag inte.
Nu ska jag bada fotbad. Jag längtar tills på måndag när jag har lämnat in tentan. På tisdag ska jag på bio med Kristin. Har fått gratisbiljetter till den säkerligen intelligensbefriade Supersugen. Men kan vara trevligt att förgylla vardagen med.
Jag har fått ett överfallsalarm av Staffan. Vågar dock inte prova det själv för tänk om jag inte lyckas stänga av det. Då blir nog mina grannar lite arga. Iaf de närmaste. Det är sjukt för det enda, DET ENDA som jag nånsin hör från de ovanpå är när jag ska sova så är det en som kissar. Det hörs verkligen och det är sjukt äckligt. Blä!


Kommentarer
Postat av: Anne

Kryyya på dig du!

2007-09-16 @ 08:03:38
Postat av: Anna

Hoho... ja vi såg med på babben lite men vi tyckte att det var så pinsamt dåligt att vi var tvungna att stänga av det. Men det var ju kul med svensson svensson, det håller jag med om. Vad gäller barnens detektivbyrå måste jag nog tyvärr säga pass på den frågan.
Nu ska jag bara göra inget. Vad ska du göra? Ja just det, tenta. MOAHAHAHAHAHA.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback