Bebis på väg

Jag är så sjukt nervös just nu. Annas vatten gick idag så nu är bebisen på utgång (ja, man kan ju inte gärna säga ingång). Jag går här och biter på naglarna och beter mig allmänt stressat. Och det är inte ens jag som ska föda ju. Men så är det väl när ens bästa vän ska få barn! Fick en vision imorse om att jag skulle få ett sms idag där det stod att hon fått en flicka på 3,2 kg. Anna lovade att försöka leva upp till den visionen. Men jag förlåter henne nog även om det inte blir så! Nu väntar jag bara på att få nåt besked över huvudtaget.

Idag har vi suttit hos Isak och pluggat. Det har gått över förväntan då alla var sjukt omotiverade. Vi började med en McDonalds-lunch som jag inte blev mätt på. Tur att jag hade med mig två satsumas oxå. Efter ett tag spårade vi ur lite när vi började hitta på historier om en extremt kort tjej i vår klass. Isak kallade henne för galning eftersom hon hade satt sig på hans plats en gång när han inte var där. Jag ville ju inte vara sämre så jag fyllde i med att hon säkert stal små lamm från Valla som hon sen ströp hemma i lägenheten. Sofia tyckte vi var störda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback