Onsdag, torsdag

Igår var en väldigt rolig kväll. Vi hade middag hemma hos Sofia för att fira hennes 21-årsdag. Förutom jag och Sofia var det hennes kompisar Maria, Markus och Emil. Vi åt tacopaj med alla rätta tillbehör och drack massa rödvin. Allt var väldigt gott. Till efterrätt blev det vienettaglass. Jag tog som vanligt för mycket men jag lyckades klämma i mig allt. Markus åt säkert en halv vienetta själv. Tyvärr finns det inga bilder från kvällen eftersom jag lämnade kameran hemma. Men om ni vill framkalla mentala bilder så tänk er 5 glada människor som sitter runt ett bord och bara blir gladare ju längre kvällen går. Tänk er sedan att en person trampar på ett lock som ligger på golvet så det gör väldigt ont.

Jag vill särskilt rikta ett stort tack till ängeln Isak som inte kunde vara med men som kom och hämtade mig och körde hem mig. Sååå gulligt gjort! Som tack fick han låna min toa och så fick han en kvällssmörgås. Vi satt även och snackade skit om en viss lärare. Jag hade tydligen lyckats få med mig honom i min hata****-klubb. Sen får jag väl be Anne om ursäkt för att jag ringde och väckte henne...men Helena kan nog vara nöjd eftersom hon fick en vacker skönsång av grabbarna.

Idag har jag städat hela lägenheten eftersom jag får fint besök imorgon i form av en Sara Lindgren Tikkanen.

image291
Här är vi på kryssning för några år sen...Kommer väl lite uppdaterade bilder efter heglen. Det ska bli så kul att hon kommer eftersom hon inte varit här ännu.

Ikväll har jag även varit och tränat pilates. Det kändes att jag inte varit där på två veckor. En i gruppen tittar alltid väldigt surt på mig. Jag vet inte om jag har gjort henne nåt. Jag tror inte att jag har sparkat henne iaf...

Jag är ganska bra på att ljuga...upptäckte jag i veckan när de ringde från radiotjänst. Nu ska jag diska lite.

Klart slut-varulvstjut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback