Who wants to be normal anyway?

Idag sa Isak att jag är ganska normal Sedan började jag gallskrika för att jag kliade mig på ryggen med en iskall hand. Då tog han tillbaka det han just sagt.

Helena! Jo, jag vet visst vad en växelkurs är. Det är en sån man går på för att lära sig växla, tillexempelt med bilen. Så det så!!

Idag gick jag, Sofia och Isak hem från skolan i det fina vädret! Asskönt. På vägen passerade vi en lekplats där jag som barn var med om en väldigt traumatisk upplevelse. Jag tappade nämligen min högt älskade mjukishund Bonzo i en lerpöl....han blev aldrig sig lik efter det, trots mammas ihärdiga tvättande.

Nu ska jag iväg på pilates. Veckans andra hurtighet. Igår var jag i simhallen o simmade i nästan 25 minuter. Det här med ungar som följer med sina föräldrar in i "fel" omklädningsrum...hur länge är det egentligen lämpligt att man gör det? Igår var det en kille som var minst 8 år som va med sin mamma....Går inte gränsen där nånstans? Jag kände mig iaf inte helt bekväm. Vid närmare eftertanke var han nog 9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback