Adventsfika

Gårdagen i bilder:


Fjärde ljuset tänt (var bara tvungen att visa upp min ljuskreation)


Anne tog på si sin allra juligaste min


Én salig röra


Nattalus


Sara gick hem hos småttingarna


Svea skrev så fint i min gästbok så jag var bara tvungen att lägga upp det. Hoppas alla ser att det står att jag är en prinsessa.

Tack alla för att ni tog er tid att komma och hälsa på mig!

Imorrn ere danföredopparedan. Jobbas ska det fram till 19.00. Därefter är det traditionsenligt fika med fam ernsell hemma hos mamma o pappa. Julafton bjuder även den på jobb men bara till 14.10. Känns faktiskt helt ok eftersom jag är ledig i 3½ dagar sedan!! Underbart!

Dagens irritaionsmoment: Att de har avstavat ordet laktosintoleranta på mjölkpaketet på ett icke korrekt sätt: Laktosintole-ranta. Huga!

Nu blire sängen så jag orkar med alla hysteriska människor imorrn. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Piffy

förlåt att ja inte kom, men ja orkade verkligen inte å ja visste ju att det skulle gå vilt till där så då kände ja att näe.

Wehoo, nu har vi klätt gran! Ses ikväll!

2008-12-23 @ 11:52:45
Postat av: Anna

Och appråpå mjölkpaketen så hade de nyligen en lista med de tre äldsta människorna i världen. Men det fanns fyra namn med varierade åldrar sen under. Det irriterar mig! Kan de inte räkna till tre?



GOTT NYTT ÅR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback