En dag kvar på året

Idag har jag o natta varit ute på äventyr med hennes skruttbil berta. vi åkte till systemet på lunchen= vi hade en timme på oss. Bilturen dit tog typ dubbelt så lång tid som den borde för att vi dels inte såg ett skit för att rutorna va så skitiga och spolarvätskan slut+motljus men mestadels pga en jävla gubbe som körde i 30 hela vägen, sedan när hastighetsgränsen blev 30 så saktade han ner till 20. Helt sanslöst och extremt frustrerande! Vi var dock rekordsnabba på systemet och när vi var tillbaks i bilen hade vi 25 min kvar av rasten. Åkte förbi donken och hämtade upp lite mat som vi sedan hade 10 min på oss att käka! Men vi hann!

Imorrn är det alltså middag och fest hos Nathalie och jag vet inte var jag ska ha på mig. Väljer mellan 2 fabulösa klänningar men det lutar nog åt reafyndet från topshop...aja, vi får se!

Nu ska jag ner i tvättstugan. Sen blir det kanske nån film.

PS. Jag vet vad tranchera betyder.
PS2. Jag vet inte hur man stavar tranchera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback