Fotoredovisning

Hade fotoredovisning igår på uppgften frihet, kärlek och gemenskap. Så här blev mina bilder:


Kärlek


Frihet


Gemenskap

Är sådär nöjd med frihetsbilden, gemenskap var den bild som min lärare gillade bäst. Helgen gick alltså mestadels åt till att fotografera. Julbak med familjen ernsell hanns även med. jag fick skäll av syster och annika för att jag inte kavlade tillräckligt tunt. Klagomål angående min sång och mitt visslande uppkom även under dagens lopp. Min vissling brukar annars sprida stor glädje iallafall på jobbet. Dert finns tillochmed de som tycker att jag är en utomordentlig visslare. Ha, där ser man, alla kan inte ha smaken på rätta stället. Imorrn blire jobb, sen simning med malin o natta. sedan middag här hos mig. På fredag kommer anna o plutten hit. Helgen ska ägnas åt febril julklappsjakt och ett förhoppningsvis mycket trevligt besök på skansens julmarknad. har nämligen tänkt få mina bilder till slutprojektet "Traditioner" redan nu. Vore så skönt att ha det gjort!

Det ser förjävligt ut här. Får nog städa lite eftersom jag får besök imorrn. natta ska även sova här så får väl köra lite extra med dammsugarn runt soffan. Jag måste även diska. Hujedamej! Bäst att sätta fart! So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta mig fröken inte riktigt berätta hela storyn. men en viss fröken var rätt så duktig på att klaga å beordra saker från folk, tjänster och dylikt, så våra klagomål var helt befogade!

2008-12-10 @ 21:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback