Crappy Valentine

Folk får säga vafan dom vill, men alla hjärtans dag är inget kul när man e singel...Särskilt inte när man tvingas gå till tandläkaren o punga ut med 785 spänn för en liten lagning och en illgrön resetandborste. Och, för att referera till Annas inlägg, det var inte ens kul på högstadiet. För inte faan fick man nån rosjävel då heller. Men, jag fick iallafall ett jättefint kort av min familj (läs mamma) idag. Hade velat ha godishjärtan, dom har man ju lite glädje av även om man får käka upp dom själv.

Den här dagen har varit väldigt intensiv för mig som annars inte brukar ha mer än en aktivitet per dag. På förmiddagen hade vi föreläsning om den romanska konsten, på eftermiddagen om estetik, sen bar det av direkt till tandläkaren, sen hem o byta om och åka till pilatesen. När jag kom hem därifrån vid kvart i åtta va ja så sjukt hungrig. Till middag åt jag en knäckemacka och två varmkorvar. Sen drack jag te och åt två pepparkakor och två chokladdoppade tunnbrödsbitar. Dom var goda!

Nu är jag bara trött så jag ska gå och lägga mig. Måste tvätta håret imorrnbitti. Vi ska på exkursion till domkyrkan imorrn. Det ska bli kul. På B-kursen får man åka till Berlin, vi får åka och titta på domkyrkan. Det är hett!

Min tandläkare bedövar nåt så in i helvete. Det är iofs bra så man slipper få ont, men det är inte så kul när känseln försvinner ända upp i näsan. Min gamla tandläkare har tydligen dött. Cissi hade också henne och vi brukade alltid förfasa oss över att hon inte använde handskar.

Vila i frid, Dalia Kreibom.

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som en spännande alla hjärtans dag! min var också ensam :/ Vad komiskt!!Min tandläkare i mellanstadiet hade inte heller handskar på sig, skitläskigt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback