Bedövad

I morse var jag hos tandläkaren och lagade ett hål. Det gjorde nästan inte ont alls, men det sved ordentligt i plånboken. Särskilt med tanke på att jag ska tillbaka och laga två hål till, vilket jag fick veta idag. Men jag fick även en rosa resetandborste och en toarulle...eller fick, den senare stal jag det ska erkännas. Nu sitter jag här och har ingen känsel i högra ansiktet. Det är läskigt. Dricker massa te för jag inbillar mig att det hjälper. Det är sjukt grått o trist ute. Vill inte gå ut igen men jag har fått ett paket att hämta och jag är så nyfiken att jag nog inte kan hålla mig. Även fast jag vet vad det inneåller (hudvård från yvesrocher). Har pillat litegranna med uppsatsen...men det var så tråkigt att jag la ner det. Tar det sen. Borde nog dammsuga. Men det är oxå tråkigt. Har ett litet berg med disk oxå som jag tror försvinner av sig självt om jag bara ignorerar det tillräckligt länge.

Det surrar konstigt från hallampan när den är tänd. Undrar vad det beror på. Bäst att släcka den. Vad mörkt det blev. Hm...den vill inte tändas igen. Åhh typiskt. Jag som inte når upp för att byta glödlampan. Det var Staffan som satte upp lampan. Han fick stå på en pall ovanpå en stol. Det var läskigt. Anna bytte själva glödlampan förut. Kan nog inte vänta tills hon kommer nästa gång dock.

Nu ska jag se om de finns någon lunch hemma. Nudlar...*yey*

Kommentarer
Postat av: Lollo

Yeeeeeey! Grattis till uppsatsbetyget, sitter ju alltid skönt efter all ågren.

O hoppas tandläkaren såg i syne angående hålen...

2008-01-18 @ 17:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback