Hermans

I onsdags var jag ute och åt på Hermans med tjejerna. Det var så otroligt gott att jag höll på att äta ihjäl mig. Vi tog lyxmenyn för 175 kr där allt ingår; vegetarisk buffe´, dricka, efterrätt och te/kaffe. De hade den godaste hummusen jag nånsin ätit och deras bröd är gudomligt gott! Eftersom jag älskar kanterna så gjorde jag en liten fuling och vände på brödet och skar från fel håll. Efter att vi proppat i oss så mycket mat vi orkade äta var det dags för efterrätten...det fanns lite för mycket att välja mellan. Mitt naturliga val borde vara den belgiska chokladtårtan men eftersom jag ätit den förut så visste jag att man knappt orkar hälften, så kag tog en hallonpaj med vaniljsås istället. Dessutom räknade jag lite kallt med att de andra som tog tårtan inte skulle orka allt *mouhaha* Vilket de inte gjorde heller.

image231
Jenny och Lollo.

image232
Me, myself and Anne.

image233
Min andra portion, är så sjukt ledsen att jag inte orkade äta upp allt.

image235
Lollo äter den smaskiga chokladtårtan

När vi gick hem var jag ju bara tvungen att ta kort på den vackra iskalla stockholmsnatten.
image236
Lite sned horisont och så kom muren med i bild men det är sånt man får ta ibland.
Mycket trevlig kväll måste jag säga.

I torsdags var Anna här och hjälpte mig att styra upp min uppsats. Sen tittade vi på Breakfast at Tiffanys och åt popcorn och glass. Ikväll ska jag till Anna på tjejmiddag. Det har utlovats cheesecake så jag har höga förväntningar på aftonen. Imorrn ska jag åka hem till Linköping. Är så nöjd med att jag lyckats knipa en sistaminutenbiljett på X2000. Då tar det bara 1timme o 40 min. Nu ska ja till bibblan o lämna tillbaka diverse böcker. Så jävla skönt att bli av med dom! Sen ska jag packa!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Micket trevligt!!

2008-01-05 @ 23:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback