Oh happy day

I tisdags var det opponering. Det gick jättebra! Har dock fått vänta ända till idag med att få betyget, men den som väntar på nåt gott...får till slut VG!!! Så himla härligt känns det! Inte så mycket som behövde ändras heller vilket är asskönt. Vill ju bara lägga det bakom mig nu o koncentrera mig på nästa kurs som börjar på måndag. Lyckades knipa 4 av böckerna på bibblan. Det var böcker för flera tusen kr o de vägde typ 8 kg. Tungt som satan att bära hem.

När jag kom hem åt jag lunch, sen gick jag iväg för att handla. Köpte årets första semla för att fira. När jag kom hem gjorde jag en stor kopp te och satte mig ner för att avnjuta den efterlängtade bakelsen. Kände på en gång att den inte luktade riktigt OK. Tog en tugga för o testa o då kunde jag ganska snabbt konstatera att det var grädden det var fel på. Antagligen gammal. Snacka om besvikelse!! Men jag skrapade bort grädden och åt själva bullen. Var lite torrt men det gick. Det värsta var ju att jag köpte en sån där 2-pack så jag hade ytterligare en semla i kylen. Men den slängde jag dan därpå för den luktade verkligen urkburk!

Nu ska jag bara njuta av att vara ledig några dagar till! Inte ens morgondagens tandläkarbesök kan tynga ner mig!

Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS!!!

förstår att du e glad nu då! bra jobbat! :D

Postat av: Anne

ohhh grattis grattis grattis! den som kämpar för nåt gott kämpar aldrig för länge!(förutom när det gäller temlor uppenbarligen) nice work babe!

2008-01-17 @ 14:21:00
Postat av: Helena

temla är inget man ska äta, så är det bara..usch!
Du är iaf superbästaste systern å får VG å allt.
Ja siktar knivskarpt på ett D på makrotentan på söndag..yey!
Puuusitorsk

2008-01-17 @ 20:56:09
URL: http://helly.bloggspace.se
Postat av: Lina

Jag tycker absolut att vi ska ta en tantpromenix!! :D Just say when!hihi

2008-01-18 @ 12:20:04
URL: http://www.linaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback