p3 guld

PS: Helena, du får inte säga till mamma att jag snodde toapapper igen. Hon blev så arg förra gången, och med tanke på den annalkande födelsedagen vore det inte bra om det kom till hennes kännedom...

Jag sitter och tittar på p3 guld-galan. Det är trevligt med galor. Lars Winnerbäck fick pris för årets manligaste artist. Det var bra. Fast jag hade inte blivit ledsen om Salem al Fakir hade vunnit. Honom ska jag gifta mig med. Men det vet han inte om än. Men jag planerar att tala om det för honom i god tid före bröllopet.

Kan ju ta tillfället i akt och bjuda in mina vänner på födelsedagsfika hos mamma o pappa den 8e februari.
Önskelista:


  • En nymfparakit
  • En triangel
  • Kents senaste CD (David, du kanske kan bränna den åt mig?=))
  • En lägenhet i Haninge
  • En apelsin
  • En utlandsresa till valfritt land (dock ej Danmark, för där har jag redan varit)

Ni kanske kan prata med varann så ni inte köper samma sak, det vore ju lite tokigt om jag skulle få två lägenheter till exempel, eller ännu värre, två apelsiner!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tjena bena. Allt bra? Jag är lite tråkig idag. Jag hoppas att det går över.
Kram!

Postat av: Helena

Your secret's safe with me! Vi köpte ingen geischa. Ja har kommit fram till att den enda choklad ja gillar numera är Rittersports Cappuchino...annars blir ja så äcklad. Men pirayor 2 påsar. Fransk nougat och lite nappar. weo weo.
Vill du verkligen ha kent? usch..de är inte bra längre! näe tack! men men, din födelsedag, du bestämmer. men var ska du förvara en nymfparakit till sommarn hade du tänkt..du kan ju glömma att du får ha en fågel här hemma!

2008-01-19 @ 14:00:21
URL: http://helly.bloggspace.se
Postat av: Linda

Jaaa...tror iofs inte att någon tar denna önskelista på allvar o köper en pippi...skulle nån mot all förmodan göra de får den väl följa me till linkan. Är inte du allergisk mot choklad? Ang. Kent, jaa om den är gratis vill ja ha den. Du kan få bränna Moneybrother åt mig;o)

2008-01-19 @ 23:02:16
URL: http://tulpangnissel.blogg.se
Postat av: Lollo

Linda, Linda where are you?

2008-01-26 @ 21:37:57
Postat av: .dE

Jag kommenterar detta inlägg med ett citat från en av 2007 års favoritfilmer, No Country For Old Men: "You have no idea how crazy you are".

2008-01-30 @ 18:03:53
URL: http://davide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback