Sur irriterad working girl

Man blir fan en bitter gammal surkärring av att jobba på detta ställe. Det finns så många idioter som tror att man kan ta vilken skit som helst. Idag kom den värsta av alla in men då gick jag och gömde mig på lagret.

Igår ringde en gubbe o sa att han behövde hjälp för han satt hemma i mörkret o var 90 år. Tror han bara hade slagit nåt nummert på måfå.Han bad mig ringa hemtjänsten på östermalm. jag höll fan på en halvtimme o ringa o försöka hitta rätt hemtjänst, kunde ju inte bara lämna  gubben åt sitt öde. Till slut ringde ja polisen... Fattar inte varför allt sånt händer mig. David trodde de va för att jag är en sån god människa *ler* den förklaringen tänker jag hålla mig till i fortsättningen.

Jag överlevde blomvattningen som ni märker och nej Piffy, jag måste gå in i huset för att hämta vatten. Den ena ormen rörde på sig. Det var obehagligt. Jag hittade till min stora glädje jordgubbar i Jennys trädgårdsland som jag glatt mumsade i mig!

Jag är väldigt arg på en av våra brödleverantörer. Han pratar väldigt tyst afrikansvenska så man knappt hör vad han säger. Dessutom vägrar han prismärka brödet så det får man göra själv. Idag försökte han lura mig på två lådor men det gick ínte minsann! Det kanske låter som att det inte är så mycket att vara arg på men det är nog hela han som gör att man blir irriterad.

Nu ska ja fortsätta jobbe. So long! Bara tre dagar kvar. weee!

Kommentarer
Postat av: Sara

ska bara kämpa mig igeno denna dag...sen är det SEMESTER :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback