Grattis Cathrine

Idag fyller min underbara vän Cathrine 24 år! Tyvärr befinner vi oss i olika städer för tillfället, så jag kan inte fira henne på ett lämpligt sätt. Här kommer därför en fotokavalkad som visar allt roligt jag haft med henne. Vi börjar med tågluffen genom södra Europa 2004.

image318
Tror det här var i Madrid.

image319
Cathrine däckade på hostelet i Barcelona

image320
I Brindisi, väntar på tåget till Rom.

image321
Cathrine provar fiskelyckan, drog upp en riktig baddare som ni ser!

image322
När man luffat runt några veckor antar ens fötter en något otrevlig odör. Därför bör man tvätta dessa innan man sätter sig på tåget.

image323
Ja, vi blev avmålade så vi finns nu att beskåda för  allmänheten på Galleri Tågluff.

image324
Här åker vi cykeltaxi på Gotland 2005. Det var livat vill jag säga!

image325
Här är vi på kryssning...tror de va 2005.

Cathrine är verkligen en helt underbar vän som man aldrig har tråkigt med. Vi har känt varann sen sexan ungefär och gått i samma klass i gymnasiet, ridit och tävlat ihop i flera år....och nu ska hon åka ifrån mig!! Buhäää! Hon drar till Nya Zeeland det lilla aset...men tro ínte att du går säker bara för att du flyr, nähä! Jag och Sara har ju faktiskt ganska seriösa planer på att hälsa på...väl? Sara?

Hoppas du får en toppendag, gumman! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sara

det kan du ge dig på att vi har. jag SKA dit. så är det bara...moahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback