Önskas köpa

Jag kom på att jag kan använda bloggen som min egen privata annonssida. Finns det nån i Linköping eller Stockholm som vill sälja ett sånt här skrivbord till mig som inte har fått en spricka på baksidan för att nån klant har skruvat fel? Annars får mamma följa med o shoppa ett när hon kommer ner nästa fredag.Ni kan ju tänka lite på henne också...
image326
Snart ska jag in till stan och ta farväl av min kusin som jag antagligen inte kommer se på ett bra tag nu. Hon åker ju till Mora över sommaren redan på lördag. Sen kommer jag ju inte tillbaka till hösten, eftersom JAG SKA FLYTTA om nu någon skulle ha missat det. Ikväll ska jag åka hem till Haninge. Ska bli skönt att slippa sitta i den här lägenheten när det är så fint väder!

Kommentarer
Postat av: Piffy

Det var fint, väldigt 20-tal på nåt sätt. Du borde ha en gammal lamfot samt skärm, böcker med snygga omslag och pärmar i snygg brun papp om jag får säga vad jag tycker. Och typ en vit stol med pinnar som ryggstö..typ en sånhär http://drefseryd.com/Bloggbilder/pinnstol-efter.jpg

Postat av: Piffy, igen

Obs! Inte lamfot (hemska tanke)...lamPfot med P!!
Nu är du typ påväg hem. för det vet jag.
Snor snor.

2008-06-03 @ 15:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback