Rolig reklam

Två reklamer just nu som jag alltid skrattar åt så tårarna rinner är den för telia med lillbrorsan som sjunger cara mia (så söt) och den för tele2 med hunden som beatboxar och voffsar. Hahaha!

Idag har jag lagat mitt tredje och sista hål. Fick även en resetandborste den här gången med...en lila tog jag nu. Jag har 2 rosa, en illgrön och en lila. Dom är fina. Hoppas jag får användning för dom snart.

Annars går jag mest och hoppas på att Lina ska få svar från sina ansökningar till australien så jag får veta om ja får hennes lägenhet. *hoppashoppashoppas* Ska iaf få komma o titta på den i påsk.

I brist på annat kan jag redogöra för vad jag gjort idag:
Åt frukost framför tvn o tittade på nyhetsmorgon.
Stökade runt i lägenheten till ungefär 11
Satt vid datorn en stund
Åt en äggmacka och en grapefrukt till lunch.
Bokade tvättid
Läste ut min bok
Lyssnat på Bad Cash Quartet (som jag och Anne hade en liten nostalgitripp till i lördags)
Diskat
Sorterat mina sköljmedel enligt färgskalan (tänkte först göra efter hur gott dom luktar)
Läst cosmopolitan
Avslutat min prenumeration av cosmo
Betalat räkningar
Vart hos tandläkaren
Fått ett skärsår i fingret
Ätit middag med ingen känsel i munnen
Tittat på Roomservice och Morgonsoffan. Det senare var riktigt kul, även fast jag har något emot petra Mede. Men Johan Glans är ju alltid bra och inslaget Benjamin med Björn Gustavsson var kanon. Tror dock inte att han lyckades sälja in skateboarding som sport hos mig.
Pluggat? Näe....inte idag heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback