Tråkigt inlägg. OBS! Läs inte!

Idag hände nånting otrevligt och läskigt. När jag var på väg hem från bussen skulle jag gå om en gubbe. När jag är nästan bakom honom saktar han ner och när jag passerat börjar han flåsa och stöna och sa nåt i stil med "spännande"...jag hörde inte riktigt men jag blev så rädd att jag halvsprang hela vägen hem. Varför händer såna här saker alltid mig? Det kan inte bara bero på att jag "ser och lägger märke till saker". Jag vågade mig dock ut igen till kvällen och nu har jag precis kommit hem från simhallen. Det var riktigt trevligt där ikväll om man bortser från golvet som alltid är så fruktansvärt snuskigt. Men det var lite folk i bassängen, det var skönt för då kan man simma i sin egen takt. Jag simmar inte så fort.

I helgen var Anne här. Vi hade mycket kul. I fredags tog vi det lugnt och gjorde lasagne till middag. Sen tittade vi på TV och satt och snackade skit. På lördagen var vi på Johan Hagelbäcks russinutställning på museet. Den var rolig, min favorit var russinen på rockkonsert! Sen gick vi och köpte hårfärg till mig eftersom Anne skulle vara så snäll och slinga mig lite. Så det satte vi igång med när vi kom hem. Det tog en väldans tid, jag fick aktivitetsbehov och började hoppa lite på stolen. Det fick jag inte för Anne. Då försökte jag dansa med axlarna i takt till musiken, men det fick jag inte heller eftersom huvudet rörde sig då oxå. Sen skulle jag äntligen få tvätta ur färgen och se resultatet. Problemet var bara att färgen inte tog...över huvudtaget. Eller så valde vi helt fel färg men det syntes verkligen ingen skillnad alls efter. Då blev jag lite sur och ältade det till klockan 11 på kvällen.

Vi tittade på andra chansen i melodifestivalen tillsammans med Lina. Eftersom det var internationella kvinnodagen så hejade vi på alla tjejer, utom Suzzie Tapper (jag hejade i smyg inte på Carola heller).

På söndagen gick vi en promenad längs med ån, sen gjorde vi microscones och tittade på da vinci-koden. Till middag skulle vi göra en fetaostpaj men eftersom vi började så sent så hann den inte bli klar innan Anne skulle åka hem. Så jag fick äta den själv när jag kom hem efter att ha lämnat av henne. Synd för den var god.

Det här blev ett tråkigt inlägg. Jag är en tråkig person. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, apropå snuskgubbar. När jag satt vid mitt kära köksbord förra veckan å tittade ut så såg jag en tjej i höga svarta klackar, platinablont hår och kortkort kjol komma svajandes nedför backen. Tätt bakom gick en person av manligt kön på lagom tittavstånd... Dom är sådana, vissa människor...

2008-03-12 @ 00:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback