Jag kan slänga, jag är inte rädd

I helgen har mamma och pappa varit här och snarkat. De har även tvättat insidan av mina fönster och rensat mitt avlopp i duschen. Tack gode gud att pappa gjorde det. Jag hade på sin höjd fixat att dra upp lite hårstrån som fastnat men pappa drog på sig ett par för små plasthandskar som jag helt lagligt stulit från charken på Konsum och sa nåt vansinnigt roligt om Greys Anatomy som jag inte kommer ihåg och drog upp allt möjligt från avloppet. Jag hängde över hans axel och kom med uppmuntrande ljud som "uääääck" och "bläää och "fyyyy". Pappa har även hängt tillbaka köksdörren som har stått på vinden sedan jag flyttade in. Jag kommer störa ihjäl mig på den de veckor som är kvar. Varför ska man ha en massa dörrar i en etta? Det skulle räcka med en dörr till badrummet och ytterdörren.

Det var iaf skönt att bli av med lite kartonger. Men nu har jag istället en massa tomma kartonger som kommer få stå här tills det är dags att börja packa på riktigt. Jag har verkligen försökt att slänga saker. Har gått riktigt bra faktiskt. Har fått ihop 3 kassar med grejer och kläder som ska till Kretsboden. Bland annat en dunväst som jag inte använt sen jag flyttade hit. Det är en svart från pojkavdelningen på Stadium, stl 140. Mamma frågade om jag fått den när jag var 11 eller nåt sånt, men jag köpte den när jag var 19 typ faktiskt...men den är inte så snygg. Jag har försökt gå efter mottot "Jag kan slänga, jag är inte rädd".

Idag är det inte alls varmt ute. Vill ju ha kvar den underbara värmen som varit senaste veckan medan jag suttit inne o varit förkyld. Jag skulle vilja ha några fina bilder att lägga upp men jag har inte fotograferat på aslänge. Hade tänkt ge mig ut i veckan o ta lite bilder men inte om det ska blåsa och vara kallt.

Nu borde jag kunna få svar på tentan vilken dag som helst. Helst idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback