Hardy is our man

Vi har fått en ny medarbetare. Hardy heter han. Han har blivit vald till årets medarbetare. Han har haft en väldigt busy vecka som ni kan se här.

       

Han och Olle fann varann direkt! Som ni ser blev han tvungen att ta igen sig en stund efter en hård arbetsdag. Stämningen på jobbet förändrades avsevärt sedan Hardy gjort entré. Hardy we love you!

Förra helgen var ja ute med två av mina kalaspinglor från jobbet, Nathalie och Malin. Vi hade sjukt kul! Började med förfest och lakritsshots hemma hos mig. En galen kväll blev det, trots att bara en kvart av den spenderades inne på stället vi gick till, Fellows. Där inne var det packat med folk så det enda vi gjorde var att gå på toa, beställa varsin drink och shot, spilla ut samtliga shots och sedan dricka drinken innan vi konstaterade att vi inte ville vara kvar. Så vi bestämde oss för att dra hem till mig igen istället. På vägen lyckades vi glömma att gå av tunnelbanan vid centralen så vi hamnade i Liljeholmen pga störande moment i form av några tjejer med attitydsproblem utan dess like. Fjortisvarning! Detta i kombination med ett mcdonaldsbesök gjorde att vi blev något fördröjda så på nattbussen segade vi (jag o malin) ihop så natta valde att åka hem ist. Väl hemma hos mig slockade malin fortare än kvickt. Det bästa på hela kvällen var ändå Malins imitationer av Olle och Anders! Jag skrattade så jag grät, tuuuur att natta filmade så man kan se dessa guldkorn om och om igen! Tack för en superkväll tjejer, det gör vi om snart!




Så här snygg e Natta när hon fönar håret!







Igår var Anne o Pierre här o spelade spel. Vi hade roligt särskilt med glasögonen på! Anne vann geni som vanligt, Jag vann Den glade mytomanen.





Så, nu har jag iaf bloggat!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Postat av: Nathalie

Tjena jag heter Hardy, det är jag som är den sexigaste i hela Vendelsömalm. Jag är helt orange i hela ansiktet och urgröpt inuti. Jag har en tävling med min polare Olle, vem som har mest pålägg på mackan. Han leder för han är så jävla.. tjock!





2008-10-28 @ 23:54:37
URL: http://nathaliiefolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback