Coop-fest

Igår var det freakshow i kistamässan vill jag lova. Den fylldes nämligen till bredden med Coopanställda som först tvingades sitta och lyssna på massa ointressant blaj i 3 timmar innan middagen äntligen serverades. Då blev det lite bättre stämning och i kombination med den fria tillgången till alkohol så blev det en riktigt rolig kväll som sedan avslutades på Vegabaren (Sveriges första hamburgerbar för den som är intresserad). Tror bilderna talar sitt tydliga språk...


Jenny, jag, Malin, Isabell och Kim.

                                      

Det sista kortet togs på Chrilles begäran: Linda! ta ett bögkort!! Okeeeej.....Det var iallafall en jätterolig kväll. Innan vi drog o käka hamburgare satt vi i hotellbaren på Royal Viking. Helt okej! Särskilt när chefen bjuder...Tycker faktiskt synd om Nathalie som missade detta. Dessutom missade hon ju Erik Gadd (!) och Lena PH (!) som var där och spelade. Asså...Gadden...har han gjort nåt sen han hade några hittar på 90-talet? Verkar inte som det eftersom han sjöng de låtar som var min kompis Cissis favvolåtar när vi gick i fyran... Men men...jag var iallafall glad att jag var ledig idag. Var väl inte direkt bakis men något seg.

Masade mig upp vid halv 11 och åt frukost. Sen åkte jag till centrum och klippte mig. Har nu lugg. Blev väl ganska bra. Hon som klippte mig var extremt noggrann. Jag skojar inte när jag säger att hon fönade mitt hår i en halvtimme. Hon skållade även min hårbotten. Och blåste ner allt avklippt hår i min väska (måste komma ihåg att dammsuga den). Hälsade på Korven oxå såklart...köpte lite örisar av henne. Har spanat in en väska jag ska köpa när jag får lön.  

Nu ere sovdags...ska upp o jobba imorrn, men bara till halv 5 som tur e. Weehoo!
                       

Kommentarer
Postat av: .dE

Din kompis har lyckats göra en helt fyrkantig mun, fascinerande. 3e bilden. Lite läskigt också.

2008-09-11 @ 21:50:42
Postat av: Sara

Köpte ett schampo + inpackning från märker L´ANZA. Schampot heter "Hair repair formula - protein plus schampoo" (luktar kokos) och Inpackningen heter "Hair repair formula - reconstructor" (luktar banan...isch)

So There You Go ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback