Lilla latrin...

Har precis haft en mycket skun konversation med min vän Cathrine som befinner sig på Nya Zeeland... Den löd så här:

Lind@ säger:

har köpt en ny aslkång o härlig halsduk

Cathrine säger:

e mitt upp i två helvetesveckor, har mkt skit som helst som ska lämnas in, inte skoj, men den fre den 26 kommer det att lätta lite, så jag försöker att stå ut till dess

Cathrine säger:

aslkång?

Lind@ säger:

aslång

Cathrine säger:

?

Cathrine säger:

e det en såndär soffa?

Lind@ säger:

va?? haha stumpan e du full? va snackar du om? en aslång härlig halsduk...du vet sån man har runt halsen när de e kallt

Cathrine säger:

jassu de men as lång, det är väl ändå två ord

Lind@ säger:

neeeeej du kan inte särskriva på detta sätt...stumpan du har varit utomlands för länge

Cathrine säger:

hm...

Lind@ säger:

haha

Efter lite konsulterande med syster kom vi fram till att hon trodde ja mena schäslong...men jag vet inte...skumt var de iaf!
Idag har jag först jobbat till halv 3 sen åkte jag till sh för att gå på första föreläsningen på fotokursen. Var inte så givande idag då det var mt praktiska saker kring kursen som avhandlades plus lite fotohistoria som ja redan läst men annars verkar den riktigt bra! Läraren verkar va bra, asduktig fotograf. Vi fick se lite vad han gjort, finns att beskåda på tindrabild.se.

Nu ska ja sova. Imorrn e ja ledig! Weeehooo!


Kommentarer
Postat av: cathrine roos

haha! ja det va schäslång jag trodde du menade. och så jäkla lätt kunde det ju inte va att lista ut vad du menade när du skrev aslkång ju! it was that that trow me off in the first place!

2008-09-22 @ 12:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback