Veckan som gått

I torsdags jobbade jag först sen kom Anna och plutten hit. Vi gjorde rödspättafile med potatis och remouladsås. Det blev jättegott. Sen tittade vi på idol och åt mumsmums. Sen tittade vi på Den bästa sommaren och åt hemgjorda popcorn. Samuel sov. På natten vaknade han kanske 4 gånger men han är så snäll så han skrek inget alls. Fick tillomed en liten sovmorgon. I fredags gick vi en promenad till ÖB. Jag köpte bland annat en skitsnygg affisch med flamingosar på som sitter i badrummet nu. Sen åt vi pannkakor och lite glass innan de skulle bege sig hemåt.  Samuel kräktes ner 2 av mina byxor och en filt. Men jag förlät honom. På kvällen var ja hemma och såg på Brokeback mountain med piffy. Igår jobbade ja först till 16. Sen åkte ja till David och åt middag. Han bjöd på pasta med laxsås, rödvin, ost och kex och rosevin. Allt var väldigt gott. Han bjöd även på lite gitarrspel och sång. Mycket vackert! Sen skulle vi gå ut men när vi kom in till stan var det antingen stängt eller typ fullt överallt så vi avslutade kvällen istället. Får gå ut tidigare nästa gång. Idag har jag haft en skön slappdag. Har iofs städat lite men inget överdrivet...förutom att ja drog upp en stor äcklig hårbolle från badkarsavloppet. Äckligt som fan men nu rinner vattnet ner lite fortare iaf!


Coolingen i sin blåbärsmössa som han fått av mig.


Linsskyddet fastnade på det här kortet men det blev en ganska cool effekt.


"Han e killen me stil, den coola killen..."

Nu ska ha hem till familjen på söndagsmiddag. Alltid lika trevligt.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad söt han är!

2008-09-21 @ 21:55:36
Postat av: Anna

Det var jättemysigt att ses! Igår åkte jag och Stefan och köpte den turkosa vagnen som du och jag kollade på :) Vi får kolla på ett nytt övernattningsdatum snart. Puss!

2008-09-22 @ 20:17:49
Postat av: Linda

Ja han är sötast i världen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback