Födelsedagen

I lördags tog jag alltså steget till att bli tant, jag fyllde 25 år. Mycket har hänt under dessa år och jag har fått mig en hel del nyttigheter till livs. Vad har jag då lärt mig under tiden som gått? Jo, bland annat att
  1. man bör ej cykla det fortaste man kan på en grusväg och sen vingla till med styret för att se om man ramlar. det gör man.
  2. man bör ej hälla en massa sudd i lillasysters huvud för att skoja med henne. det är INTE skoj.
  3. man måste lägga i backen på bilen INNAN man börjar köra bakåt.
  4. man måste även lägga i 1:an igen innan man börjar köra framåt
  5. det är helt naturligt att det luktar illa i en secondhandaffär.
  6. det finns olika sorters människor. det finns de som beter sig helt normalt och så finns det de som handlar på Konsum i Vendelsömalm.
  7. man bör ej ställa in träformar i ugnen.
  8. man bör ej dricka mer än en flaska vin själv på en kväll.
  9. man bör inte hantera nål och tråd
  10. man bör vika påslakan väldigt noggrant innan man stoppar de i mangeln för att undvika tokstopp.

I lördags samlades en stor bunt av mina närmaste vänner i min lilla lya för att fira. Det var jättekul att så många kom och jag är så glad för att jag har så många underbara vänner! Och som vanligt fick jag så väldigt många fina presenter! Här kommer de bästa bilderna från kvällen.


Lina från Linköping kom på besök vilket var jätteroligt! Här äter vi middag innan resten av gästerna dök upp.


Helena tvingade mig till ett posefoto.


Carros finfina present!


Samuel kom för att fira sin gudmor vilket uppskattades!


Stefan, Carro, Pierre.


Det här fina paketet fick jag av Sara. Det innehöll den här ännu finare...


...tavlan som Sara målat själv.


Min vän Korven




Natta och Malin hade med sig en helt galet söt påse full med rosa paket! Underbart! Den innehöll en badmössa i form av en muffin, en kökshandduk med muffins, te, rosa muffinsformar, en bricka med muffins på, mönstrat toapapper, och en ROSA VERKTYGSLÅDA!






Bästaste syster gav mig presentkort på stadsteatern som vi pratat om så länge att gå på!


Malin var glad i hatten!


Mats och David


Min söta vän cathrine


Lollo & Anne




Systers baksida och Robins framsida


Lina när hon är som snyggast


-Ursäkta men har jag sagt att du får använda mig som stol?
-Jaa, det har du faktiskt...
-Ja, okej då!




Självklart åkte twister fram






Jag vann!!

Som sagt, det var en jättekul kväll. Hoppas alla andra också tyckte det! Jag har världens bästa vänner!
Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack själv :D

2009-02-11 @ 21:36:05
Postat av: Lina

haha!



Jag tackar dig också! jättekul!!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback