Bloggeliblogg

Nu har jag fått mycket klagomål pga mitt obloggande så nu kommer en liten uppdatering. Jag vill bara säga att anledningen till att jag inte bloggat är att jag är en sån viktig och upptagen person.

I veckan har jag varit sjuk lite till och från. Mest till...har känt mig lite funky hela tiden. Förra helgen gick åt till slutprojektet på fotokursen. På kvällen var jag med Piffy, Sara och Cathrine. Vi åt veggielasagne som var jättegod och glass.






Piff visar hur mkt hon gillar min diskho

I tisdags hade vi tjejmiddag hos Jenny. Där fick vi god mat och smaskig efterrätt.


Hon hade gjort fint med marshaller




När jag ser ut såhär kan det vara pga att jag tänker på nåt otrevligt. En orm tillexempel...



Jennys slangar Majsan och Slinky stannade som tur var i sin bur....

Igår åkte jag till Anna efter jobbet. Vi åt middag och myste med Samuel. När han somnat åt vi årets första semla och tittade på film. Såklart blev det en skål popcorn också.


Busfröet har lärt sig krypa. Han gillar att klättra på saker. Och folk.


Kul att busa med pappa


Mumma!

Imorse när jag vaknade hade jag en blixtrande huvudvärk. Mådde även lite illa. Men det gick över efter ett tag när ibumetinen börjat verka. Snälla Anna skjutsade hem mig, det var skönt. Nu är det bara 2 dagar kvar till vi drar till ÅRE! Yeyeyeyeyey!!! Ska bli så skönt att komma iväg.

Jag sitter och irriterar mig på min middag. Den blev inte alls så god som jag hade tänkt. Jag har inget överseende med mig själv när jag misslyckas i köket.

Imorrn ska jag börja packa. Jag har börjat lite med necessären idag.

Förra veckan var det en tant som pruttade på mig. Typ det äckligaste som hänt sen bajstanten. Jag märkte det inte förrän det var för sent. Man kunde lixom känna hur luften var alldeles varm av prutt. Usch usch usch!!!

Så, nu slipper ni läsa om mitt nyår mer. Grattiis!

Kommentarer
Postat av: Piffy

Haha, det ser ut som jag har en bulle i ugnen där jag står å diskar!! Hihi!!

2009-01-16 @ 11:49:12
Postat av: Natta

Braaavo!

2009-01-16 @ 22:03:40
Postat av: anne

Din blogg har varit så död att jag förutsatte att du redan var i fjällen... det är svårt att skriva blogginlägg via joddling. Hur som: ha det så gött!

2009-01-16 @ 23:21:33
Postat av: Sara

bra kort av oss, hahaha. båda gömmer sig bakom varsin mugg/glas. ahhahaha. PÖSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback