Tantdag

Om mindre än 2 månader flyttar jag! Weehoooo!

I lördags var jag på tjejmiddag hos Anna. Det var jättekul och mysigt! Carro avslöjade att hon har en 4 månader gammal bebis i magen! Så i oktober kommer en liten knodd. Jag sov över där för på söndagen åkte vi till ikea. Mest för att reka. Skulle köpa ett gäng ramar o måla till mina fina köksplanscher men de var slut.=(  Kom fram till att jag nog ska köpa en hörnsoffa. En svart ektorp som man kan släääänga sig i!

Idag har jag haft en tantdag och planterat frön. Basilika, paprika och solros. Sen har jag tvättat och handlat. Mötte upp Piffy på Maxi. Fick skjuts tillbaka hit av mamma som vi oxå stötte på. Vi har lagat vegetariska tortillas och tittat på Roomservice. Nu sitter Piffy och tittar på Greys Anatomy men jag följer inte det, Därför skulle jag försöka mig på en uppdatering här. Det blev visst ett väldigt tråkigt inlägg. Jag har tappat blogg-flödet. Känns som alla har bloggtorka. Knappt nån som uppdaterar.

På lördag ska jag på konsert med David mfl. Vi ska se Ludovico Einaudi på Södra Teatern. Kommer bli grymt. Tillsammans med Yann Tiersen är han min favoritkompositör. Annars e de mest jobb för hela slanten. Försöker jobba rätt mycket så jag har råd med alla inköp sen+ en månads dubbel hyra.

Nästa helg är jag dock ledig och då ska jag dra ner till kalmar och träffa Lina och se Mando Diao. kommer också bli asgrymt!

Jag och Piff har spelat in en egen version av Herbie Hancocks Watermelon Man. Den blev väldigt uppskattad och kan ses på nylleboken om någon är intresserad. jag vet inte hur man lägger upp sånt här. Men jag tror vi ska spela in en till där vi lägger till ett triangelpling!

I sommar blir det troligtvis Ljungdalen några dagar med Anna och plutten. Skulle åkt upp tillsammans med mamma och pappa men de ska inte upp nu eftersom de inte lyckades matcha sina semestrar med de som har stugan. Så det känns jättekul att vi nog kommer iväg ändå!

Nu har jag inget mer att skriva. Jag är jättetråkig. Fast jag glömde ju berätta om min olycka igår. Jag klämde lillfingret under en jättetung skärbräda. Det gjorde så sjukt jävla ont att jag höll på att dö. Jag ville bara slänga mig på golvet och tjuta. Sen gick jag runt och haltade och kände mig väldigt skadad. Tur att jag var ledig idag.

Igår var Maria aka Korven här på middag. jag fick en jättefin orkide´av henne. Gulle! Vi snackade skit och tittade på gamla foton från vår Gotlandstrip 2003.

Så. Nu tog det slut med inspiration.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har faktiskt uppdaterat nu!! wihooo

Längtar till Mando diao!!!

2009-05-21 @ 14:31:18
Postat av: Lina

Det var ju jag som skrev det då va.. försvann mystiskt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback